the 1975

 
Jaha, så då ska jag och Linnea gå och se the 1975 i februari. Hehe vad hände där? Det är Linneas favoritband så jag hade hört ändå ganska mycket på dem innan men när de skulle komma till Bråvalla började jag lyssna in mig på dem och gilla dem skarpt! Vi såg dem på Bråvalla men nu i efterhand kan jag låtarna ännu bättre och vill faktiskt gärna se dem igen så när Linnea i versaler skrev till mig på sms att de kommer till Globen i februari behövde jag inte fundera så mycket på det. Plus att Linnea verkligen ÄLSKAR dem och det skulle vara tråkigt om hon inte fick någon att gå med. Win-win situation. Det känns bra att ha något att se fram emot sådär på lite längre sikt! Jag tror faktiskt man behöver det för att må bra och kunna orka med vardagen när den ibland känns lite jobbigare än vanligt. Det blir som en lite morot! :) 
Musik | the 1975 | |
#1 - - Anonym:

YYYYAAAAAS asså ser fram emot detta sjukt mycket, har redan bestämt outfit

Upp