Helgen

Helgen har bestått av att plugga och spela match. På lördagen hade vi hemmapremiär mot Västerås som vi krossade totalt med 9-3. På söndagen tog vi emot västra Mälardalen i Lisebergshallen. Vi brukar alltid värma upp ute så lite roligt var det ju när vi sprang runt på Liseberg och värmde. Man hörde hela tiden massa "oj!" eller "får man göra sådär?". Efter matchen som vi vann med 6-4 tog jag mig hem och hade lite mys med roomie. Vi började kolla på en serie tillsammans som heter 4400, än så länge verkar den lovande men den är lite obehaglig emellanåt. Sen satt jag och plugga resten av kvällen, precis som jag har gjort idag. Det känns som jag pluggar hela tiden men jag vet inte om jag är ofokuserad eller vad det är men jag får liksom inte in det i skallen. Väldigt frustrerande. Träning ikväll som börjar kvart i nio! Tagga!

Allmänt | |
Upp